Swapperdeswap: de midzomerswap

Onlangs vond de midzomerswap plaats. Voor wie het principe van een swap niet kent: je naait zelf een pakketje bij elkaar voor een andere naaister, en jij ontvangt zelf ook een pakketje vol moois.

Eerder deed ik reeds mee met de paasswap. Toen ontving ik al een prachtig pakket van Kristel.


Met een potlodenrol en een prachtig hemd voor de zoon.

Deze keer kreeg ik een pakje van Stephanie


Een mooie potlodenrol voor de zoon en een leuke gepersonaliseerde olifantenknuffel voor de dochter.
Het prachtige stofje met naaithema zal worden omgezet in een scharenzakje en een machine-onderlegger.

Het swappeb heeft iets verslavends. Het is leuk iets voor iemand samen te stellen, en uiteraard ook om te krijgen...
Ik kijk alvast uit naar de volgende swap :-)




Reacties

  1. inderdaad swappen is verslavend hoor.Kan ik van mee spreken.Veel succes met je blogje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten