An Apple a day... Het appelzakske

Als beginnende naaister vind ik het leuk om kleine projecten te maken: knoeibestendig en snel resultaat :-)
Je kan me dan ook heel regelmatig online vinden, op zoek naar leuke ideetjes.

Zo vond ik het appelzakske, op de site van Hilde@home

Link naar het appelzakske van Hilde @home


Dit leuke zakje moet ervoor zorgen dat er geen geblutste appeltjes meer uit de rugzak komen.
Ziehier mijn eerste exemplaar:


Best geslaagd nog. En hoe handig! Misschien, als ik een stofje kan vinden dat 'mannelijk' genoeg wordt bevonden, kan ik mijn wederhelft ook overtuigen.

Toen ik het aan een vriendin liet zien wilde ze prompt ook eentje, en dat werd deze:


En nu ik op een forum iemand tegenkwam die zo een mandje vol heeft gemaakt als traktatie voor de verjaardag van een kind, weet ik meteen dat ik er tegen februari nog een stuk of 25 mag maken :-)

Wordt vervolgd :-)



Reacties

Een reactie posten