Een nieuwe stoel voor mijn verjaardag

Sinds ik mijn naaihoekje heb gekregen in de veranda staat daar een gewone stoel op vier poten. Die doet zijn werk (je kan erop zitten), maar maakte me het leven moeilijk wanneer ik afwisselend tussen mijn naaimachine en overlock werk. Steeds die stoel verzetten dus.

Vlak voor kerst was ik het kotsbeu. Dat vertelde ik terloops aan een vriendin, en toen ik vlak voor de jaarwisseling jarig was bleken mijn vriendinnen samen cadeaubonnen van de Ikea gekocht te hebben. Zo bleek die stoel plots wat dichterbij te komen.
Het werd een avondje shoppen bij Ikea dus. Aangezien ik rugproblemen heb moest het een stoel zijn met goeie lumbale ondersteuning. Om aan mijn huisgenoten duidelijk te maken dat het mijn stoel was koos ik een roze 😋.
Beetje bijgelegd en daar is ie dan 🤗.









Reacties